Twitter wykorzysta rozwiązania Pitney Bowes

12-12-2013

Twitter wykorzysta technologię Location Intelligence firmy Pitney Bowes dla celów udostępniania lokalizacji w tweetach.

 

Firma Pitney Bowes Inc. ogłosiła zawarcie wieloletniej umowy licencyjnej z Twitterem, czołową globalną siecią umożliwiającą udostępnianie informacji w czasie rzeczywistym, dotyczącą rozwiązań Location Intelligence dla platformy mobilnej.

 

Rozwiązania Location Intelligence firmy Pitney Bowes oferują usługi geokodowania i odwrotnego geokodowania dla platform mobilnych, firma oferuje także rozwiązania do tworzenia map dla sektora ubezpieczeniowego, usług finansowych, handlu detalicznego i sektora publicznego. Precyzyjne geokodowanie jest oparte na adresach, które poddano starannej weryfikacji i walidacji przed przypisaniem współrzędnych (długości i szerokości geograficznej).  Rozwiązanie do geokodowania firmy Pitney Bowes, wykorzystujące spójny interfejs API, opracowano przede wszystkim z myślą o platformach mobilnych. Twitter wykorzysta technologię Location Intelligence firmy Pitney Bowes dla celów udostępniania lokalizacji w tweetach.

 

Funkcja lokalizacji jest domyślnie wyłączona i jeśli użytkownik nie zdecyduje się na skorzystanie z niej, Twitter nie będzie wyświetlać żadnych informacji dotyczących lokalizacji. Ta opcjonalna funkcja pozwoli użytkownikom Twittera na udostępnianie swojej lokalizacji w tweetach w sposób selektywny. Funkcję wyświetlania lokalizacji w tweetach można w każdej chwili wyłączyć; użytkownicy mogą również usunąć informacje o lokalizacji przed opublikowaniem tweeta.  Ponadto użytkownicy Twittera mogą jednym kliknięciem usunąć wszystkie wcześniejsze dane dotyczące lokalizacji. 

 

Twitter ma obecnie ponad 230 milionów użytkowników, a niemal 60 procent spośród 500 milionów codziennych tweetów jest przesyłane za pomocą urządzeń mobilnych.

 

Czujemy się zaszczyceni możliwością udostępnienia Twitterowi naszych funkcji Intelligence Location – podkreśla James Buckley, starszy wiceprezes i dyrektor generalny (Location Intelligence) w firmie Pitney Bowes.  – Możemy się poszczycić 90-letnim doświadczeniem w dziedzinie ochrony prywatności i zabezpieczeń w zakresie danych adresowych. Okazało się to poważnym atutem, ponieważ zapewniamy rozwiązania do precyzyjnego geokodowania dla platform mobilnych.

  

Rozwiązania Pitney Bowes w Polsce

Firma Pitney Bowes oferuje rozwiązania technologiczne dla małych, średnich i dużych przedsiębiorstw, ułatwiając im dotarcie do klientów w celu pozyskania ich lojalności i zwiększenia przychodu. Na rynku polskim  dystrybutorem rozwiązań Pitney Bowes z dziedziny Location Intelligence  jest firma IMAGIS S.A. Oferuje ona  produkty Pitney Bowes od ponad 20 lat, a także tworzy polską wersję falgowego produktu o nazwie MapInfo Professional.